Monday, 6 June 2011

apa itu ateis ?

assalamualaikum , first of all , aku sangat bersyukur kerana telah dibesarkan dalam keluarga yang beragama Islam , sekarang aku da ade banyak berubah dalam diri , aku harap perubahan ini berkekalan , insyaAllah , actually , aku nak berkongsi la dengan semua org fasal fahaman ATEIS ! sebelum mi ak ade jugak bace kat dalam satu buku ney , buku ni banyak menerangkan keistimewaan agama kita , ISLAM , YA ALLAH , aku terkejut bile aku baca fasal fahaman ATEIS !~ untuk pengetahuan , ateis ni bukan agama ataupun bangsa , ateis ney merujuk kepada fahaman , mereka tidak percaya KEWUJUDAN TUHAN ! mereka meNAFIkan kewujudan ALLAH dengan dalil-dalil tersendiri ! dalam buku tuh ade gak seorang lelaki yang menentang fahaman ateis dengan menggunakan AL-QURAN ! Ya Allah, istimewa sungguh ciptaan AL-QURAN , lelaki ini banyak menceritakan pengalamannya berhujah tentang isi AL-QURAN dan INJIL dengan paderi-paderi drpd negara barat , em , sekian , nanti , aku kupas kat post laen , salam .

No comments: